Als businessman of -vrouw heb jij ongelooflijk veel kennis en expertise in huis. En… een berg aan ervaring. Je bent succesvol of je wilt dit heel graag worden, gepassioneerd, maar je wilt meer. Meer klanten, meer omzet, een winstgevend bedrijf én een groter publiek bereiken. Je deelt weleens of regelmatig kennis via de verschillende social mediakanalen maar eigenlijk zet dat geen zode aan de dijk. Levert dit nog weinig nieuwe klanten op.

 

Heb je er dan al eens aan gedacht om een event, bijeenkomst, workshop of training te organiseren? Een moment te pakken om live in contact te zijn met jouw doelgroep? Jouw kennis en expertise te delen? Te laten zien wie jij nu echt bent? Waarschijnlijk wel. Maar ja….

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Hoe doe je dat dan, een event organiseren?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Geen idee waar ik moet beginnen?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Ben ik wel interessant genoeg?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Hoe kom ik aan gasten?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Wat moet ik vertellen op het podium?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Hoe bouw ik de dag op?

  • MASTER beeldmerk_KOPER_WEB

    Veel te ingewikkeld, doodeng, ik doe het niet….

_MG_3384

Jammer, echt een gemiste kans. Want een event organiseren is een GE-WEL-DI-GE marketingtool om klanten aan te trekken, fans te creëren en ambassadeurs te werven. Een essentieel onderdeel van je businessmodel. Een unieke kans om zonder continue te hoeven lanceren je programma te verkopen.

 

Nu snap ik dat het organiseren van een event veel vragen oproept. Dat je geen idee hebt waar je moet beginnen. Dat je er onzeker van wordt, misschien zelfs wel bang voor bent. Helemaal niet gek hoor. Heel herkenbaar zelfs.

 

Als eventmanager stond ik zelf ook liever achter de schermen dan op de voorgrond. Heb ik ook lang gedacht dat ik zelf echt nooit op dat levensgevaarlijke podium zou gaan staan. Had ik ook een scala aan belemmerende overtuigingen om het vooral maar niet te doen. Maar toch heb ik het gedaan en wat was het gaaf om te doen en wat gaf het een kick.

 

Nu kan ik mij heel goed voorstellen dat jij linksom of rechtsom wel wat hulp kunt gebruiken. Misschien wil je alleen maar even brainstormen, misschien kan ik je helpen bij het maken van je plan, misschien wil je wel volledig van A tot Z ontzorgt worden.

 

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je prima weet hoe je een event kunt organiseren en is het verkrijgen van een volle zaal voor jou geen enkel probleem. Maar ontbreekt het je gewoon aan tijd en/of zin en besteed je het regelen en organiseren veel liever uit aan iemand die er ontzettend blij van wordt.

 

Jij blij, ik blij 😉

 

Neem gewoon even contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik doe niets liever dan jou inspireren om ook in de spotlight te stappen.

_MG_3355

Gratis: 26 tips voor een uitverkocht event!

Een event organiseren is enorm waardevol voor jouw business. Door dit goed te doen genereer je echt meer klanten en omzet maar vooral WINST. Ben jij een coach, trainer, creatieveling of schrijver en wil jij zelf een succesvol en geslaagd event organiseren, maar heb je geen idee waar je moet beginnen?

Download dan nu mijn gratis e-book met 26 tips voor een uitverkocht event!

E-book 3d_DEF
Referenties-MIK

Wow! Wat een prachtig event heeft Mariska neegezet met haar My Inspiring Event! Alles was tot in de puntjes verzorgd en ik ben ontzettend geïnspireerd geraakt om zelf een event te gaan organiseren. Waar ik 's ochtends nog dacht dat het mij nooit zou lukken om een event te organiseren, had ik 's middags al een concreet plan en heel veel zin om aan de slag te gaan! Bedankt Mariska voor je goede zorgen en inspirerende dag! Je bent een topper!

Marije de Jong, Natural Flow Coaching

Referenties-MIK

Op een prachtige locatie in Eck en Wiel het My Inspiring Event van Mariska bijgewoond. Een fantastisch en tot in de puntjes georganiseerde bijeenkomst met een fijne groep ondernemende vrouwen. Waanzinnig inspirerende en leerzame dag vol energie! Complimenten voor Mariska die mij hiermee het vertrouwen en de kennis heeft meegegeven om zelf de stap te zetten naar de organisatie van een event. Zeer de moeite waard!

Dorris Vlas, Eleonore Equus

Referenties-MIK

Vandaag bij Mariska's eigen event geweest. Hartelijke ontvangst, waardevolle info gedeeld, logistiek was top geregeld en de innerlijke mens werd ook goed verzorgd. Chapeau Mariska!

Yvonne Veenendaal, Orizzonte

Referenties-MIK

Mariska is gedreven, sociaal en ondernemend. Als zij ergens haar tanden in zet dan kun je er zeker van zijn dat alles tot in de puntjes wordt geregeld. Organiseren en regelen kan ze als de beste. Het is een feest om met Mariska samen te werken.

Pascale van Amelsfoort, Accretio Advies

Referenties-MIK

Mariska is meer dan je van een VA verwacht; accuraat, alert, meedenkend, zelfstandig, overzicht bewarend, een geweldige sparringpartner en altijd een stapje vooruit. Ze was voor mij echt een rots die ervoor zorgde dat ik me kon richten op de juiste dingen. Voeg daarbij een warme, zorgzame, inlevende, eerlijke en directe persoonlijkheid toe en je hebt een vrouw die de dingen boven verwachting voor je regelt. Mariska is goud waard!

Marjolijn Desmet, SY(N)C